Stina

- Si vis Amari, Ama -

I´m home

Publicerad 2011-05-28 20:35:46 i Allmänt

Hej,
Allt gick enligt planerna idag och jag är nu hemma.
Dock gick det inte riktigt som det skulle igår kväll vilket ledde till att jag somnade mycket senare än jag hade trott och ville.
Var nervös att somna för jag inte trodde jag skulle vakna i tid!

Men det gjorde jag, kanske inte så pigg som jag hade hoppats, men vad gör det?
Funderade lite på vilken buss jag skulle ta, eftersom det bara skilde 5 min ifrån min buss och flygbussen tog jag bussen som gick lite tidigare.
Naturligtvis eftersom det var lördag, klockan var 6,30, så var det helt tomt på vägarna och väldigt få som åkte bussen så jag kom fram med typ 40 min att vänta. Men vad gör det?
Gick halvsovandes till busskuren, och hinner inte ens komma fram innan mannen som satt där började prata med mig och han slutade inet förän vi gick av planet på Bromma... Absolut inget fel med det, men inte direkt vad jag kände för efter en natt med ca 3 timmars sömn.

När jag kom hem åkte vi och köpte pizza och åkte hem till mamma och pappa. När det var dags för mamma att gå till jobbet åkte vi in till min bror. Vi bägge somnade på soffan i typ 3 timmar. Men nu är vi pigga och glada igen!

Nu ska vi åka hem till min syster och titta lite fotboll. Eller jag ska nog kanske inte titta så mycket fotboll!

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela