Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jobb jobb jobb

Publicerad 2011-05-21 09:01:14 i Allmänt

God morgon!!
Idag är det inte kul att heta Stina. Sjukt trött och vill bara ligga kvar i sängen. Men vad gör det? Det är snart dags för jobb.
Jag sitter framför datorn och trycker i mig lite frukost, fastän det är fint väder ute, har jag inte lust, eller kanske mest inte ork, att sätta mig ute.
Nä, detta går snart över. Måste vara pepp annars blir det bara "värre". Bästa sättet för mig är bara att ignorera det och på med leendet! :)
Ikväll blir det i alla fall att sova tidigt, sen imån är det "sista" jobbdagenpå mitt 2 veckors schema. Ska bli skönt att vara lite ledig!



Ha en riktigt bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela