Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jobba extra, självklart!!

Publicerad 2011-05-21 21:54:42 i Allmänt

Ibland är jag inte sams med resten utav kroppen och hjärnan...
Ända sedan jag vaknade i morse har jag längtat efter min säng, eller kanske inte riktigt men jag har kommit och tänka på den några gånger under dagen.
Ändå när det är en tjej som är sjuk så erbjuder jag mig direkt att jobba extra. Förstår inte alltid hur det går till...?
Men samtidigt är det aldrig fel att jobba lite extra!



Körde premiären utav ballerinaskor idag! Passade perfekt till det underbara vädret som har varit idag!

GRATTIS TILL MITT ÄLSKADE GUDBARN PÅ DOPDAGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela