Stina

- Si vis Amari, Ama -

Morgonpigg?

Publicerad 2011-05-12 07:31:09 i Allmänt

God morgon!
Vart är ovädret och regnet som skulle komma? Här strålar solen för fullt. Säkerligen för att jag skrev detta kommer snart att börja regna! :)
Sitter och funderar på om jag kommer ta med en jacka? Tror vi vädret har blivit sämre tills 15,30? Alltid lika svårt att veta... Får nog bli en tunn jacka i väskan.

Nu angående rubriken! Jag har alltid varit ganska så morgonpigg, alltid tänkt att jag jobbar hellre morgon/förmiddag än eftermiddag/kväll, men nu börjar jag bli tveksam. Tror att Sammi har förstört min morgonpigghet... Han är defenitivt inte morgonpigg utan en riktig nattuggla som kan vara uppe hela nätterna.
Och det gör att jag är vaken längre på kvällarna och sover längre och längre på morgonen, inte bra.
Jag tycker ändå om att gå upp tidigt, fixa och dona lite. Jag tycker att dagen känns så mycket längre, än om man vaknar sent. Nä, morgonstund har guld i mun! :)

Nu är det dags att fixa håret och sedn göra mig klar, bussen går om en lite stund!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela