Stina

- Si vis Amari, Ama -

Musikfest

Publicerad 2011-05-15 11:20:36 i Allmänt

Så då var det avklarat, årets Eurovision Song Contest! Och Sverige fick en 3:e plats. Inte illa efter de sista åren som har varit. Och naturligtvis betyder det att vi slipper kvala in nästa år, utan vi är givna på startfältet!! :)
Men ändå hade man ju lite guldsmak i munnen när han låg 1:a så länge...
Helt sjult att det var 170 miljoner som tittade, 170 miljoner, hur mycket folk som helst.

Blev i alla fall en riktigt trevlig kväll igår, och god mat. Grillat kan bara inte bli fel!


Nu blir det lugnt här hemma innan jag börjar jobba 13. Sedan när jag slutar är det hem och kolla hockey!

Hörde by the way att för 20 år sedan var det först Eurovision Song Contest på lördagen och sedan hockeyfinal mellan Sverige och Finland på söndagen. Då var det Carola som representerade Sverige och vann och Sverige vann över Finland i hockeyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela