Stina

- Si vis Amari, Ama -

Packa??

Publicerad 2011-05-06 14:21:52 i Allmänt

Jo, som ni flesta vet så är jag sämst, och då menar jag verkligen sämst på att packa och jag förstår inte ens hur det kan vara ett problem när man ska vara borta öven en helg, jag är hemma i övermorgon igen...

Men detta har alltid varit ett problem för mig, redan som lite när jag äntligen fick packa min väska sjäv. Jag packade med 3 t-shirts, 5 par trosor mm och detta var för ett besök i simhallen!!

Men nu är jag nog ganska så nöjd med min packning, och den slutade på 6,3kg! Riktigt nöjd alltså!



Kommer att ha fullt upp, så kommer kanske inte att bli så mycket bloggning, men ska göra mitt bästa!

Ha en helt underbar helg, det vet jag att jag kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela