Stina

- Si vis Amari, Ama -

Semifinal 2

Publicerad 2011-05-12 19:18:00 i Allmänt

Ikväll kl 21 på SVT1 är det dags för Sverige och Eric Saade med "Popular" att kvala in till Eurovision Song Contest som är på lördag. Vad tror ni? Är det några problem?
Jag tror att det kommer gå som en dans, självklart kommer han med!





Kanske även någon som såg semifinal 1 som var i tisdags?
Hoppas att det fungerar bättre med tekniken idag än vad det gjorde då i alla fall. Alla kommentatorbåsen (säger man så?) kraschade. Men Sveriges kommentatorer ringde hem, så det löste sig!

Undrar även lite hur det ska bli med allt glas som krossas, det var ju snack om att han inte skulle få göra det, men nu verkar det så i alla fall... Men tydligen så kommer Cypern efter Sverige, och det är det enda bidraget där alla är barfota! :) Så tyskarna får jobba hårt i pausen för att städa bort 110kg glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela