Stina

- Si vis Amari, Ama -

Solen är tillbaka

Publicerad 2011-05-04 23:17:29 i Allmänt

Vet inte hur ni har det i söder? Men i norr har i alla fall solen hittat tillbaka, och det är underbart!! :)
Blev promenad till jobbet, sedan var det någon dubbelbokning på schemat, så för mig var det golvet idag!
Men det är bara kul med lite variation! :) Dock så lyckades jag välta typ 30 burkar med potatissallad, kanske inte det bästa jag har gjort idag?! Jag som staplade så fint och sedan tröttnade bara burkarna och föll, rakt på mig... Såg säkerligen ganska så roligt ut!

Efter jobbet mötte jag upp Sammi också blev det promenad hem!
Väl hemma blev det lite mat, körde på lite tonfisksallad med harissa, det går alltid ner!

Nu blir det sängen och lite Scrubs!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela