Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sol/Regn/Sol/Regn

Publicerad 2011-05-18 18:37:28 i Allmänt

Hej!
Även idag verkar det vara lite svårt att bestämma vädret.
Som sagt var det underbart väder i morse, men sedan tror jag det har kommit 4-5 skurar under dagen och däremellan har solen lyst! :)

Promenerade även ifrån jobbet idag också, fastän att jag aldrig direkt har "gått på tid" så har jag ändå börjat kolla lite mer hur lång tid det tar. Så i måndags blev det 1 timma och 5 min, men idag blev det bättre. 58 min landade jag på och det är jag stolt över!

Annars är det lugnt här hemma, tvättar en massa, har bara 3 maskiner kvar att tvätta, så snart är det klart! Men riktigt skönt att jag städade allt igår. Så rent och fint här hemma!

Måste ju laga lite mat också, får se vad jag orkar.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela