Stina

- Si vis Amari, Ama -

Superstädning

Publicerad 2011-05-17 13:45:36 i Allmänt

Hej!
Hemma ifrån jobbet igen, eller det var jag för ett tag sedan, och har börjat städa och plocka undan... Naturligtvis var det helt bokat i tvättstugan idag, så blir tvättimån istället.
Men det blir i alla fall storstädning här hemma, dammsuga, diska, tvätta golv och allt annat som kan behövas.
Har precis varit nere i läskiga källaren och lämnat en massa grejer, nu ska det bli rent och fint! :)

Vädret har nog lite svårt att bestämma sig idag, ena stunden regnar det och andra skiner solen.



Nä, dags att dra igång, ska snart göra en liten paus och träffa Helena! Efter det fortsätter städningen tills lite senare då jag ska iväg till Jenny på lite mitt-i-veckan vin!
Vilken dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela