Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2011-05-26 14:34:10 i Allmänt

Hej!
Verkar ha varit något fel på blogg.se, har inte kunnat komma in föräns nu.
Har gjort absolut ingenting nu på morgonen, så det har varit riktigt skönt!
Nu ska jag i alla fall iväg till jobbet, var en tjej som ville bli av med sitt pass och hon brukar hjälpa mig, så självkalrt vill jag hjälpa tillbaka! :)



Blir jobb till 20 efter det är det tvättdags, enda tiden som fanns ledig var ikväll så det är inget att välja på! Men Sammi får åka hem efter jobbet och börja. Det är ju inte så mycket tvätt så det går fort! :)

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela