Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbart är kort

Publicerad 2011-05-09 09:25:13 i Allmänt

God morgon!
Ber om ursäkt för mitt såliga bloggande under helgen, men jag har inte hunnit. Har haft en helt underbar helg med mina bästa familj. Hann med en snabb liten date med Linda, Tesa, Anna, Jenny och Lisa, men annars har det varit med familjen.

Det har varit så skönt att vara hemma och ladda batterierna lite, hunnit göra så mycket på knappt 48 timmar. Men det gäller att vara effektiv! :) Vi började med lite räkor och en massa snacka på fredagskvällen. Lördagen började vi med en kopp te i solen, som sedan blev hem till syster och hämta barn för att åka in till Göteborg och se på Line och Hannah som gick modevisning.
Sedan blev det hem och grilla med familjen, ett besök på glasscaféet för att sedan åka in till Kungsbacka och träffa mina underbara vänner.
På söndagen var det familjefrukost på schemat efter det gick vi till stranden och njöt i det underbara vädret.
Men sedan tar det tyvärr slut. Då var det dags för mig att åka till flygplatsen och åka tillbaka.

Håller på att fixa lite med bilderna nu, men snart kommer det upp en massa!
Hoppas att eran helg har varit lika underbar som min!


Ett kärt återseende!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela