Stina

- Si vis Amari, Ama -

Världens största diskberg

Publicerad 2011-05-01 16:10:49 i Allmänt

Hej!
Hur mår ni? Jag mår över förväntan! Känner mig riktigt pigg och fräsch!

Hade en riktigt bra kväll igår, synd bara att det även gav det största diskberg jag någonsin haft...

   

Men efter nu 3 omgångar av disk och avplock från diskstället är nu allt klart, underbart!!



Nu önskar jag bara att det ska falla ner en pizza på mitt bord, då är allt toppen.

Kvällen igår blev som sagt riktigt lyckad. Grillade här hemma, drack, lekte lekar, sjöng skönsång och snackade en massa, efter det åkte vi inte till stan.
Valde att gå till Schalgerklubben och det var rätt val! Blev bara ännu bättre där! En massa dans och ytterligare sång!

Nu på förmiddagen har jag suttit och försökt mig på en ny design, men det går inte så bra. Fattar vad jag ska göra, men lyckas ändå inte. Jaja, får se när det blir nästa gång, känner inte att jag måste eftersom min är så fin, tack bästa Jenny, men ändå sugen på något nytt!
Nu får vi se vad jag ska göra, kanske städa? Eller rengöra grillen? Eller slappa i soffan?? Tror att det kanske blir sista alternativet!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela