Stina

- Si vis Amari, Ama -

1 november 2011!!

Publicerad 2011-11-01 08:41:24 i Allmänt

God morgon!
Redan november!
Idag är jag ledig! :) Blir en lugn dag, ska städa lite här hemma, tvätta och förbereda lite inför att mamma, pappa och Ziba kommer imån! Ska bli underbart!

Igår var en bra dag, var med Helena innan jobbet och färgade mitt hår! Blev lite mörkare denna gång, kan ju bero på att jag inte var blond denna gång, men jag tror jag gillar det. Har inte riktigt känt på det ännu, blev klar med det ca 15 min innan jag började jobba, så det var bara till att föna det snabbt och skynda till jobbet, men jag hann. Hade 2 minuter tillgodo! :)
Efter jobbet blev det tacos! Och lite tvtittande innan det var dags att somna.
Kollade på Mitt stora syrianska bröllop, har inte sett det innan. Tycker killen som snackade hela tiden, som inte ska gifta sig, störde programmet ganska så mycket, men annars var det bra! :)

Nu blir det till att äta lite frukost innan det är dags att ta tag i denna dag!

Hoppas den blir riktigt bra för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela