Stina

- Si vis Amari, Ama -

14 dagar

Publicerad 2011-11-21 10:16:42 i Allmänt

Hej!
Det är stor nedräkning nu som ni kanske förstår! :) Fick dock mail ifrån flygbolaget, som vi ska flyga med mellan umeå och göteborg att flygtiderna har blivit ändrade så nu passar dom inte oss längre. Hoppas att vi kan få bli ombokade så det passar och att jag då lyckas byta mina jobbtider.

Igår slog jag in alla de julklappar som jag hade kvar här hemma! Nu är det endast en till som ska köpas, vet vad det är och även lite småsaker som vi kommer köpa iväg på resan, annars är det nog helt klart till alla här uppe! :) Har även lyckats få upp alla jullådor, så imån blir det till att tvätta gardiner och allt annat och på torsdag hoppas jag att hinna få upp alla ljusstakar och gardiner!

Efter det var det dags att åka iväg på jobb, som vanligt en hel del att göra, men hellre det!
På vägen dit kom även årets första snö!! Men tyvärr varade det inte så länge och lite senare var det regn som kom istället... :(
På kvällen körde vi lite söndagsmys! :) Lite god mat och alldeles för mycket snacks, precis som det ska vara!
Till detta kollade vi på senaste Harry Potter.



Vi tänkte länge se den på bio, men lyckades aldrig komma iväg.
Men riktigt bra var den i alla fall och jag lyckades vara vaken hela filmen! :)

Nu blir det till att fixa sig klar, tänkte även jag skulle hinna äta lite innan det är dags att börja jobba 12,30!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela