Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen

Publicerad 2011-11-02 05:37:10 i Allmänt

God morgon!
Hoppas ni har sovit gott? Själv skulle jag mer än gärna sova i några timmar till. De dagar när jag är ledig, typ igår, vaknar jag nästan alltid kring 7-8 och kan inte somna om, men de dagar som jag jobbar är det alltid jobbigt att gå upp.
Idag är det dock något som gör att det är lättare, i eftermiddag är det besök! :) Ska bli så underbart.

Gårdagen var lugn, åkte in och åt lunch med Sammi, kom hem och la mig lite på soffan. Kämpade mig upp för att gå ner och börja tvätta, då har jag tagit fel på dagarna, så det är först idag som det är tvättid.



Underbart blå himmel innan jag började jobba häromdagen.

Nä, nu blir det till att göra sig klar. Som vanligt fastnar jag alltid lite framför datorn och får nu skynda mig lite!

Ha en riktigt grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela