Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag?!

Publicerad 2011-11-18 08:33:36 i Allmänt

God morgon!
Återigen har jag blivit helt dagförvirrad. Är verkligen en vanemänniska och nästan varje gång jag varit hemma kommer jag upp igen på en söndag. Så denna gång när jag kom upp på en måndag har det blivit lite snurrigt! :)
Men är i alla fall ganska säker på att det är fredag!



Börjar inte jobba förän 14 idag, men ska nog inte göra något innan, eller snart ska jag iväg till läkaren. Tror jag har åkt på urinvägsinflamation.
Annars sker det inte mycket, jobbar hela helgen. Men har stor nedräkning inför Thailand, bara 17 dagar kvar innan värmen! UNDERBART! :)

Nope, dags att göra sig klar och smita iväg!

Önskar en riktigt bra dag och start på helgen!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-18 11:01:04

Då betyder det att det är 18 dagar kvar innan vi åker :) Hääärligt!



Ha en mysig dag hjärtat! Om du ser min käre sambo så se nu till att hålla koll på honom :)

Postat av: Stina

Publicerad 2011-11-21 10:22:47

Kan inte bli bättre, snart snart är vi i värmen!

Såg inte til Robin en ända gång, men å andra sidan har jag inte varit på krogen heller! ;) Önskar dig med en underbar dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela