Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2011-11-16 05:37:42 i Allmänt

Hoppas att ni sovit gott?
Jag blev trött kring typ 18, kom hem närmare 19 och tänkte att jag skulle lägga mig och vad hände då? Naturligtvis gick det inte att sova... Så huvudvärken sitter i, men hoppas att det försvinner och att jag kan sova lite efter jobbet idag!

Annars var det en bra dag igår, blev dock inte så mycket gjort som jag hade tänkt, men det kommer ju fler dagar! ;) Gick hem till Sarah kring 14 och åt lite lunch, tråkigt att äta själv. Lite senare åkte vi in till stan och några ärenden senare var vi påväg hem igen!


Min fina syster och jag på Ladies night!

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-17 09:59:17

Men... Vad hände med "Idag är ingen vanlig dag..."? Funderade på om jag skulle hacka mig in på din blogg och fixa det själv men insåg ganska (läs väldigt) snabbt att det var utöver mina kunskaper! Hoppas du hade en fin födelsedag och att Sammi firar dig minst dubbelt idag, eller när han nu kommer, det är du värd!!! Älskar dig!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-11-21 10:25:32

Kunde inte bestämma mig om jag tyckte det var lite ego att köra ett inlägg helt tillängnat mig? Men å andra sidan det är ju min blogg! Får ta igen det nästa år! ;)

Puss å älskar dig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela