Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ledig

Publicerad 2011-11-22 09:13:46 i Allmänt

God morgon!
Då har veckans lediga dag kommit och jag har en massa planerat. Men är en trött dag idag, så vi får se vad som ska bli gjort. Skulle ju egentligen varit ledig på torsdag med, men blev frågad om att jobba extra och det tackar jag ju inte nej till efter en lång ledighet! :)
Bestämde mig igår för att putsa fönstrena, men det är för kallt för det känner jag, kommer ju att frysa i massor. Men kanske bara tar insidan? Sedan ska det tvättas i massor, städas och tänkte även hinna med att fixa mina naglar som börjar se lite slitna ut!
Visst är det underbart att vara ledig! ;)

Nu ska jag äta en god frukost innan jag börjar ta itu med tvätten!



Idag hade det varit väldigt gott med en extra stor hotellfrukost med en massa att välja mellan.

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Postat av: melissa

Publicerad 2011-11-22 11:46:55

Hotellfrukost är aldrig fel Stina=) läste allt du vart med om när du varit hemma,hoppas att du hade en grymt bra vecka.pok på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela