Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sovmorgon!

Publicerad 2011-11-19 11:47:03 i Allmänt

Hej!
Underbart att kunna sova igen! :) Hade ju några dagar när jag hade problem med att sova, men nu verkar det hela vara löst och jag vill mest sova hela tiden! :)

Idag vaknade jag av klockan vad 10!! Var ganska så längesedan det hände. Gick upp och diskade, fixade lite frukost innan det var dags för Sammi att åka till jobbet!

Jag börjar inte jobba förän 15 och har inte tänkt att göra något innan dess! Misstänker att det kanske blir lite fix här hemma som vanligt, men inget avancerat. Kanske blir det till att tag i julklapparna framför tvn? Tycker nog att det lät som en riktigt bra ide. Skulle vara skönt om det var klart med alla julklappar innan vi drog iväg till värmen.

Och framför allt för att få lite julstämning när vi kommer hem! Alla klappar under granen!



Hoppas att solen lyser på er idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela