Stina

- Si vis Amari, Ama -

Stressad

Publicerad 2011-11-29 08:56:55 i Allmänt

God morgon!
Vad mitt huvud har varit stressat inatt... Tror nog det är kanske är dags att börja pricka av lite saker på listan.
Får nog bli att börja packa inför Thailand idag, fortsätta fixa med lite papper.
När ska jag hinna med att julbaka? Behöver ju inte baka så mycket så kanske blir det bra när vi kommer hem? Hade ju dock varit riktigt skönt att ha allt klart när vi kommer hem, så vi bara hade kunnat jobba det sista och sedan bara njuta utav julen! :)



Nä, nu blev jag ännu mera stressad, varför tog jag extrapass i veckan?
Såja, dags att lugna ner sig lite nu tycker jag allt! :)

Får nog bli lite listor att skriva så jag verkligen kan pricka av och se vad som försvinner!

Önskar er en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela