Stina

- Si vis Amari, Ama -

1 oktober 2011

Publicerad 2011-10-01 11:27:29 i Allmänt

Hej!
Hur fel kändes inte det att skriva? OKTOBER, tycker nyss det blev september, tiden verkligen bara springer iväg.

Hoppas att ni mår bra idag? Jag mår mycket bra, det är sol och underbar höst ute.
Imorse var det dags att åka in till stan och lämna av Emma vid bussen, typiskt... Har haft det helt underbart med henne här, men nu var det dags för henne att åka hem till man och barn! Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan nästa besök kommer!

Igår blev det återigen en heldag på stan. Åkte vid typ 12 och kollade lite affärer, sedan lunch med Sammi. Lite mer affärer innan vi gick och åt fredagsfika!



Blir att öva lite mer på morotskakan, för denna var himmelskt god!

Efter fikan tog vi bussen och åkte vidare till Strömpilen, skulle som sagt kolla på hårddisk. Och det blev köp på Elgiganten, hade det inte varit för den långa bussresan dit hade jag aldrig handlat där. Måste nog vara Sveriges sämsta Elgiganten, personalmässigt!

Tanken för fredagen matmässigt var ju att det skulle bli 3 rätters på kvällen, men efter lunch och fika var vi inte så sugna på mat, så istället åt Emma och jag pizza framför tvn! ;)

Nu blir det att umgås lite med Sammi som är ledig idag! Jag börjar jobba först kl 15...

Hoppas solen skiner på er i massor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela