Stina

- Si vis Amari, Ama -

2 månader kvar till jul!

Publicerad 2011-10-24 22:08:31 i Allmänt

Hej!
Hur mår ni idag? Jag mår bra, väldigt trött fortfarande, men ska vara ledig imån med så hoppas det försvinner! :)
Annars har det varit lugnt idag, började dagen med en promenad med Helena. Jag fick även köpt 2 julklappar! :) Efter promenaden åkte hon hem och jag började städa lite, hann både dammsuga, städa toan och lite allmänt fix innan jag däckade på soffan. Gick upp lagom för att laga lite middag, och idag var det grillat på menyn! Blev riktigt gott, med bakpotatis och lite sallad. Saknar redan sommaren! Men innan den kommer igen ska det ju bli vitt och fint!

Idag är det även "bara" 2 månader kvar till jul



Efter maten skulle Sammi arbeta lite, tänkte då kolla lite mera tv, me då ville det sig inte. Verkar vara något problem så det var bara myrornas krig... Jag som ville se Mitt stora feta syrianska bröllop, men men kommer ju nästa vecka också!
Istället blev det till att fixa lite med julklapparna och känner att jag har ganska så stor koll, lite saker som ska köpas, men mycket är klart, skönt!

Nu blir det till att koppla in datan och sätta på en film!

Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela