Stina

- Si vis Amari, Ama -

27 oktober

Publicerad 2011-10-27 09:27:51 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni mår bra? Här är det bara bra, ska strax fixa mig klar och sedan åka in en sväng till stan. Har ju lyxen att vara ledig idag med! :) Underbart!
Var lite sugen på att köpa någon ny diskmedelspump, men får se vad jag finner. 

Har en heltsvart nu, jättefin! Men funderar på om den kanske ska byta ut?

collections 

Gillar denna, men får se vad det blir.

Igår efter jobbet åkte jag in en sväng till stan, Sammi och några kompisar såg en match, så jag mötte upp dom och fick lite att äta. Efter det åkte jag hem igen. Så det var bara en snabb sväng för min del.

Idag verkar det som om det blir en sväng till Ö-vik, Sammi skulle hämta några saker och kände inte riktigt för att åka själv. Jag har inget planerat så varför inte följa med?

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela