Stina

- Si vis Amari, Ama -

God natt

Publicerad 2011-10-02 22:29:58 i Allmänt

Hej!
För första gången, ever, så hann jag med den "tidiga" bussen hem. Vilket betydde att jag inte behövde sitta och vänta i ca 30 min på en buss, utan små sprang till busshållsplatsen och sedan kom nästan bussen direkt! Hoppas det blir flera sånna kvällar! :) Annars var det bra på jobbet, ganska så mycket folk, men lite småsaker hanns med i alla fall. Väl här hemma blev det toast, med skinka, ost och lite gurka.
På tvn visas det fotboll. Juventus möter Milan och det blev precis mål! Jag är väl sådär intresserad får jag erkänna...
Dock ska jag nog lägga mig på soffan igen, fast denna gången för att somna. Klockan ringer vid 5 imån, alltid skönt om man har lagt sig i tid!

Hoppas att er söndag har varit bra och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela