Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2011-10-12 08:28:30 i Allmänt

God morgon!
Efter mycket om och med igår lyckades jag byta bort mina sista timmar och fick gå hem redan kl 18! :) Underbart! Att det kan kännas så lyxigt att gå hem 18.

Väl hemma lagades det middag och sedan var det lite snacks till matchen! Som gick väldigt bra!



På slutet var det lite svårt att veta vad som skulle följas, Desperates Housewifes började ju mitt i matchen, så det blev sovrummet för min del och en hel del sappandes!

Idag är det återigen en massa sol, får se om jag utnyttjar den något innan jobbet!
Imån är jag ledig, men ska naturligtvis iväg till tandäkaren kl 7,30...

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela