Stina

- Si vis Amari, Ama -

Trött

Publicerad 2011-10-23 21:02:00 i Allmänt

Hej!
Har kanske inte helt varit på topp idag. Shit vad trött jag har varit/är... Försökte till och med att byta bort några timmar, men det var ingen som kunde, typiskt. Men men jag tog mig igenom dagen. Efter jobbet blev det en sväng till Sarah för lite middag, perfekt! :)
Och mycket mer kommer inte att ske idag. Ska lägga mif i soffan och kolla på Pan Am, missade förra avsnittet, men ikväll får jag se!



Tror till och med det blir lite godis!

Hoppas ni haft en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela