Stina

- Si vis Amari, Ama -

1000 glasflisor senare

Publicerad 2011-09-15 14:57:38 i Allmänt

Skulle öppna ugnen förut, enligt mig, gick det sådär bra...





Har nu dammsugit i typ 1½tmma för att få bort allt glas, men fortfarande hittar jag en massa nytt.
Ska träffa Vera en sväng nu, en liten promenad och sedan blir det hem för att städa igen. Hade tänkt att göra en riktig storstädning idag, men kom inte så långt... Skulle börja med att spraya ugnen med rengöring under tiden som jag promenade, och det känns lite som om jag stannade där...
Jaja, det blir inte alltid som man ha tänkt sig. Får se om jag vågar använda ugnen, är riktigt sugen på lasange...

Nope, dags att fixa sig lite. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela