Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag

Publicerad 2011-09-09 06:04:03 i Allmänt

Hej!
Underbart med fredag! Inte för att jag är ledig helgen, utan mest bara för att den för mig blir sista dagen av mina 14 timmars dagar. Riktigt skönt att bara ha "vanliga" pass i helgen och nästa vecka. Tar lite på kroppen att vara uppe vid 5 när jag sedan kommer hem ifrån jobben och ställer klockan är det knappt 7 timmar som jag hinner sova. Så jag har nte varit så social de sista dagarna, men det får jag ta igen nu!
Men jag erkänner att det ska bli riktigt skönt att slippa ställa klockan på 5 imån, utan att få sova ända till 8! :)

Igår kväll när jag kom hem hade Sammi lagat lite mat, underbart! Och efter det stupade jag i sängen och somnade ganska så snart där efter.

Nu är det i alla fall dags att göra mig klar och sedan gå till bussen!

Hörs ikväll!



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-09 11:24:27

Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela