Stina

- Si vis Amari, Ama -

Frukost

Publicerad 2011-09-20 08:46:20 i Allmänt

God morgon!
Sitter nyduschad och ska strax äta lite frukost. Har lite mer än 40 minuter på mig innan jag måste gå till jobbet så har gott om tid på mig. Så låter det nu i alla fall, kan ju lova att jag kommer stressa som tusan sen...
Igår var det lugnt, när jag kom hem ifrån jobbet hade Sammi maten klar. Jag hade jätteont i huvudet så det blev sängen nästan direkt efter, naturligtvis kunde jag inte somna...
Men Helens små underverk var på 9:an



Tycker verkligen den är hur söt som helst. Lagom till slutet sedan lyckades jag sedan somna.

Nu är det dags att göra lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela