Stina

- Si vis Amari, Ama -

Heldag på stan

Publicerad 2011-09-28 13:25:38 i Allmänt

Hej!
Verkligen dåligt bloggande nu, men vill spendera all min tid med min syster!

Igår körde vi en heldag på stan, Helena hämtade upp oss vid typ 11 också åkte vi till ÖoB efter det begav vi oss mot stan och där blev vi kvar länge! Helena åkte för att börja jobba och vi gick och lunchade med Sammi. Blev en riktig lyxlunch på Max! ;) Måste visa Emma det bästa av norrland! ;)
Efter lunchen hade jag några klockor som skulle fixas, bytas band, batterier och lite andra små saker. Sedan blev det allmän shopping av småsaker innan vi framåt 18 började känna oss allt för möra.
Åkte hem och började laga mat, vilket tog en väldans tid. Blev stek, potatis, sallad och sås, blev inte direkt någon hit, men nu vet vi det! :)
Senare på kvällen blev det lite fika hemma hos Sarah



När vi sedan kom hem somnade jag nästan med en gång, verkligen fullt upp sedan klockan 6 på morgonen!

Idag tog vi lite sovmorgon och efter frukosten har vi slappat lite här hemma. Nu ska vi strax ge oss ut på en promenad innan bion ikväll!

Hoppas ni har en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela