Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kaos

Publicerad 2011-09-05 18:34:28 i Allmänt

Hej!
Blev promenad hem idag, riktigt skönt! :) Vädret blev bara bättre under tiden jag jobbade, så det var sol när jag gick hem fastän att det var väldigt blåsigt.
Blev lite shopping på vägen hem också, så nu håller jag på att ändra om i vardagsrummet. Fönster ska tvättas, gardiner och kuddar ska bytas samt alla ljuslyktor! Kommer bli riktigt höstigt och fint!
Tråkigt just nu bara när det är totalkaos i vardagsrummet, men det blir bättre och bättre!
Skönt att jag har tvättid också så jag kan tvätta både gamla och nya gardiner!

Dags att fortsätta, vill hinna klart med allt och dammsuga och göra fint tills Sammi kommer hem! Kanske hinner jag klart med maten också?! Resultat kommer senare!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela