Stina

- Si vis Amari, Ama -

Minikräftskiva

Publicerad 2011-09-05 08:55:22 i Allmänt

God morgon!
Usch vad det blåser här uppe idag, hösten är verkligen påväg...

Igår efter jobbet blev det en liten minikräftskiva!







Riktigt gott var det! Som vanligt! Men tror nog att jag mest gillar kräftskiva, alltså själva grejen! Äter helst utav allt bara klor! Men det godare och godare för varje gång, så snart är jag säkerligen fast! :)

Idag blir det jobb inne i stan, så ska strax göra mig klar och gå till bussen. Tror det blir promenadkläder på så att jag kan promenera hem, om jag inte blåser bort då vill säga. Känner att jag behöver komma igång med mitt promenerade igen, var alldeles för längesedan.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Postat av: melissa

Publicerad 2011-09-05 19:06:57

ser riktigt gott ut =)va tyckte du om sånna kräfor?aldrig smakat sådanna.älskar allt som har me skaldjur o göra =) vad har ni mer till? pok på dig melissa

Postat av: Stina

Publicerad 2011-09-05 20:20:49

Sånna kräftor? Nu förstår jag inte riktigt, det är vanliga svenska insjökräftor. Jag brukar bara äta sånna! :) Blev lite börd, såser, potatis och västerbottens paj. Pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela