Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2011-09-04 10:52:53 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Jag har sovit alldeles för mycket, ställde klockan vid 8 i morse, men sov så himla gott då så jag ställde den 2 timmar senare. Då blev det bli bokläsning och sedan duschen. Jobbet ringde nu, så blir att börja lite tidigare.

Igår blev det i alla fall A Cinderella Story, tror nog jag kanske har sett den för många gånger nu?! Tycker inte alls den var så bra, så det blev mest lite sappande.



Och chips och dipp till det! :)
Senare på kvällen var dets för fängelsepoliserna, älskar sånna program, så var fast i det i nån timma!

Nu blir det till att göra sig klar och åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela