Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lekplatshäng

Publicerad 2012-08-02 10:26:01 i Allmänt

Hej,
Igår blev det som sagt fika med en kompis och hennes fina Lucas, men med mycket spring i benen är det inte roligt att sitta inne och fika när det är en lekplats utanför. Så vi gick ut istället.
Lukas testade att gunga för första gången!
Helena kom förbi
Sedan gick vi hem till henne en sväng. Hon fick sin lägenhet igår! Bara några hus ifrån mig! :) Så var där och kolla när killarna tapetserade lite. Efter det gick jag hem och lagade middag.
Idag får vi se vad som händer, kanske en sväng till stan? Har inte bestämt mig ännu, men är sugen på att göra något. Skulle behöva handla lite mat, finns många saker jag skulle behöva göra, men känner bara för roliga saker idag! :) Nä, dags att föna håret innan lilla Mini vaknar!
Önskar er en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela