Stina

- Si vis Amari, Ama -

OS kväll

Publicerad 2012-08-04 23:33:55 i Allmänt

Någon mer än jag som har varit fast framför tvn och OS idag?
Fastnade redan imorse, kollade lite lätt när Lisa Nordén simmade för triathlon, fortsatte se cyklingen och var ju tvungen att åka under löpningen, men hade på radion. Efter en liten sväng på stan åkte jag hem igen och satte på os. Eftersom det har regnat hela dagen har jag inte känt för att ta någon promenad utan somnade en liten stund med Mini innan vi åkte och hämtade Sammi. Åt lite middag innan det var dags för Sammi att åka och jobba igen. Jag var sugen på att se någon film, men inget vettigt på tv gjorde att jag kom till os sändningen precis när Tornéus skulle hoppa och sedan var jag fast!
Vilken kväll för Storbritannien.
Nu blir det ytterligare lite tv innan jag somnar
Hoppas att väderkartan stämmer inför imån så vi får lite sol! :) Kanske blir det att grilla något gott?
Söndag 5 augustiDetaljerad tabell
02.00 Halvklart till mulet 14° NO 1  (2) m/s
08.00 Regn 15° NO 1  (2) m/s
14.00 Klart 19° SO 1  (3) m/s
20.00 Klart 18° S 3  (5) m/s
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela