Stina

- Si vis Amari, Ama -

Utflykt

Publicerad 2012-08-09 07:19:57 i Allmänt

God morgon!
Här är vi vakna tidigt idag, eller Mini sover såklart fortfarande.
Idag ska vi bege oss lite söder ut, men bara 25 mil till Sundsvall. Sammi ska jobba lite så Mini och jag följer med. En liten 2 dagar semester för oss och lite sällskap för Sammi.
 
Gårdagen var riktigt bra. Skulle gå ut och posta ett bra, vilket slutade med en 4 timmars lång promenad och strosande. Var och hälsade på jobbet en sväng innan jag gick och åt lunch med Sammi innan vi gick hem och började tvätta en massa. Sent på kvällen blev det en kopp te hos Sarah innan vi gick hem för lite fix och sedan sängen.
 
Nu ska vi börja packa oss in i bilen.
 
Stort grattis till världens bästa mamma som fyller år idag! 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-08-09 22:49:53

Hoppas att du hittade massa fint på Ikea ;) puss!

Svar: Nja, hade för gott om tid på mig, så det blev inte så mycket! Men en äppledelare, har letat länge efter det! :) Och lite ramar! Men alltid kul att gå en sväng där. Puss
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela