Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen var det dags igen...

Publicerad 2012-12-19 10:30:30 i Våra dagar

Efter 2 veckor utan någon lunch med mina kära vänner är det äntligen dags igen! :) 
Idag ska vi vara hos oss och jag fixar för fullt ska snart sluta och åka iväg och simma en liten stund. Känns inte helt som jag har tid med det egentligen, men det får bli som det blir. Det är inte helt städat och brödet är inte bakat, men vad gör det? Vi ska nog få trevligt i alla fall, misstänker dock att jag kommer stressa halvt i hjäl mig och hinna klart med det mesta i alla fall! :)
Gårdagen började vi med årets sista öppna förskola. Var dock bara där en liten stund, efter det åkte vi vidare hem till Kicki på lite lunch! Blev riktigt bortskämda med väldigt god mat och god kaka till efterrätt! Härligt att vara mammaledig! :)
Väl hemma blev det att laga lite middag innan vi hängde upp julgardiner! Kanske lite sent, men hade först bestämt mig för att vi inte skulle ha några, men ändrade mig!
Nu måste jag släppa datorn, annars kommer jag inte inna nåt!
Hoppas ni får en trevlig dag!!
Lite tidigare i morse blev det väligt tyst en stund...
Nöjd kille som varit och tagit en julgranskula...

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-12-19 22:49:31

Hoppas ni hade en mysig bebis date idag och at du han med ditt bröl bak och allt därtill =)

Så söt han är er lilla.
kram

Svar: Blev lite stressigt och lite sen lunch, men allt hanns med i alla fall! :) Tack!
Kram kram
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela