Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bachleor pad

Publicerad 2012-12-26 10:09:45 i

Både Sammi och Mini sover gott och jag sitter i mitten och tittar tv!

Gårdagen bjöd först på mat hos mamma och pappa. Lite senare på eftermiddagen åkte vi in till min bror som fyllde år. Där bjöds det på mat och fika! :)
Idag är det fika med tjejerna och dessutom är alla killarna lediga så det blir fullt hus hos Madde. Det bästa utav allt är att även Tesa, Lisa och Andreas kommer. Inte ofta vi kan ses allihop, så det ska bli riktigt kul!
Hoppas ni haft en riktigt härlig jul och vi önskar er en god fortsättning!

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-12-27 08:30:06

Åh så söt!

Svar: Tack! :)
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela