Stina

- Si vis Amari, Ama -

Back on track

Publicerad 2012-12-27 10:48:00 i Våra dagar

Vi åkte hem igår igen och nu är det vardag igen, i alla fall för 2 dagar! Sammi är tillbaka på jobbet, så Mini och jag myser hemma igen. Försöker fixa lite på hans rum, men det är en hel del som behövs köpas, kanske kan vi fixa lite i helgen? Känner att vi behöver en hel del färg! :) Allt är just nu bara vitt och det känns väldigt tråkigt och inte alls som ett barnrum, men det ska fixas!
 
Annars har vi haft en bra jul, precis som alltid en massa god mat. Julafton firades hos mamma och pappa, med syster och familj och bror med familj. Min ena syster är i Finland, så i år fick vi klara oss utan hennes familj. Mamma jobbade, men vi var där och fixade och donade. När mamma kom satte vi oss och åt gott, hann leka en lek och sedan kom tomten. 
En helt fantastisk tomte
 
 
Judagen var lugn, lite brunch hos mamma och pappa innan vi åkte hem till min bror för att fira hans födelsedag!
Igår var det som sagt fika med fina vänner.
 
De bästa "tanterna" 
 
Denna gången tackar vi Madde, Andreas och Melvin för väldigt god fika!! :)
 
Idag är det som sagt mys och fix på schemat!
God fortsättning,eller hur vad det nu? Vad fick man säga? Gott slut?! ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-12-29 02:14:47

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela