Stina

- Si vis Amari, Ama -

Då var vi tillbaka

Publicerad 2012-12-11 10:18:28 i Våra dagar

Dålia bloggning och dåliga bilder under helgen som varit... Men nu ska det bli lite bättre! :)
Helgen spenderades som sagt i Åsa och Kungsbacka. Vi hann med lunch med tjejerna, pulka åkning, julbak, promenad, sjukdom och en massa mer trevligheter! Som tur var, var det bara jag som blev sjuk, och dessutom bara en kort stund så det är inget att hänga läpp över! ;)
Idag var vi lite sugna på att gå till Öppna förskolan, men istället sov vi lite längre och sedan har vi bara tagit det lugnt. Orkar inte stressa för att ta mig dit alla gånger! Men ska nog dit på torsdag istället. Idag blir det fix här hemma, kanske lite bak och lite julklappspyssel. Får ge bort de första julklapparna i helgen, då syster med familj åker bort över jul och nyår. 
Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela