Stina

- Si vis Amari, Ama -

En vecka

Publicerad 2012-12-17 17:40:11 i Våra dagar

Shit, bara en vecka kvar tills julafton! Hur går det för er? Klara med julklappar? Jag är i stort sett klar, men känner för att fylla på lite mera! :) Julgrann och pynt är på plats och de andra är nästan färdig fixad. Precis som alla år är jag relativt klar med allt ganska så tidigt och sedan de sista dagarna kommer jag på att jag inte var helt klar och måste fixa det sista, lite julstress ska det vara! :)
 
Helgen som gick har varit bra. Lägger upp lite inlägg senare, försökte göra ett men var så mycket bilder så det blev så långt!
Idag blev det öppna förskolan, innan vi gick till Kinna för lite lunch. 
Mini var nöjd med lite majskrokar.
På vägen hem stannade jag till på Skene järn för en liten titt, tyvärr fanns inte det jag sökte, men jag slapp i alla fall regnet en liten stund.
Nu tvättar vi lite och ska strax börja med middagen. Ha en fortsatt bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela