Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag

Publicerad 2012-12-14 10:56:25 i Våra dagar

Denna dagen har vi börjat med att inte göra något! :) Nä, inte riktigt, men vi har tagit det väldigt lugnt i alla fall.
Jag hade några saker jag var tvungen att göra Mini satt så gtt brevid mig, efter en liten stund hörde jag bara hur andningen blev tyngre och att snarkningarna kom! 
Vår sötnos!
Gårdagen bjöd på bak, försökte mig på att göra pepparkaksmuffins, äntligen, men blev inte så lyckat. Råkade ha inne dom i ugnen lite länge, smakar ok, men inte jättegoda. Därför hoppade jag att göra glasyr och ska testa att göra en ny sats i dagarna. Sedan åkte vi till Kinna för att se på lite lucia firande. Väldigt mysigt. Sammi mötte upp efter jobbet och även Kicki var där!
Idag får vi se vad som hinns och orkas med. Funderar på att fixa granen och lite julpyssel. 
Önskar er en riktigt härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela