Stina

- Si vis Amari, Ama -

God mat

Publicerad 2012-12-11 15:28:00 i Våra dagar

Idag testade jag att laga lite egen mat till Mini, lax, potatis och morötter. Vilken hit det blev, Mini verkade älska det och åt upp allt utan att tveka. Blev nästan lite irriterad när det kommer efterätt istället.
 
 
Har mest gjort enstaka saker till honom innan, potatis, morötter och broccoli. Testade att göra köttbullar och makaroner en gång men det blev inte alls bra. Men detta blir det mer av, kanske blir det också bättre att göra köttbullar med potatis. Finns ju mycket som är snabbt och lätt att göra.
Annars har vi busat, målat naglarna och gjort vanligt hemma fix. Nu ska jag se om jag kan slå in några julklappar eller om jag fastnar helt framför tvn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela