Stina

- Si vis Amari, Ama -

Klart

Publicerad 2012-12-23 09:52:05 i Våra dagar

Då var våra julklappar inhandlade och inslagna, eller det blev klart igår kväll. Egentligen var vi klara för några dagar sedan, men insåg att det kunde piffas till med några extra. Känner väldigt ofta att jag köpt för lite och köper därför några extra precis innan jul! :)
Jag satt nästan hela förmiddagen igår och slog in klappar, trodde att jag var ganska så klar, men när jag väl gick igenom presentlådan så var det en hel del kvar. Gjorde en liten paus och åkte in till stan för att möta Sammi. Gick en sväng på stan och åkte sedan till ett köpcentrum i närheten, trodde att även det skulle vara öppet längre än vanligt, men icke. Istället handlade vi lite mat och åkte hem igen!
 
Idag blir det att jobba på julstämmningen och äta lite julmat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela