Stina

- Si vis Amari, Ama -

Orolig natt

Publicerad 2012-12-21 09:24:40 i Mini

Hela veckan har varit bokad med en massa roligheter och igår var det dags för ytterligare en. Var på gekås med min fina syster!
Fick köpt en massa bra saker och var riktigt duktig och följde min lista! :) 
Efter detta blev det en liten snabb visit i kungsbacka, träffa min andra syster och en sväng till Anna och Amanda.
Kvällen var sådär då Mini fått en massa hosta, natten vill jag helst inte prata om. Känns som jag sovit typ 1½ timma inatt... Det har hostats och skrikits i massor.
Mini var inte alls sugen på att somna om när Sammi gick så vi gick upp för att äta lite gröt.
Minis andning har dock varit väldigt tung de sista dagarna och efter denna natten är den ännu värre så jag ringde faktiskt till läkaren, så vi ska strax dit så hon får lyssna lite på honom. Så nu blir det in i duschen.
Ha en riktigt härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela