Stina

- Si vis Amari, Ama -

Snö snö mera snö

Publicerad 2012-12-03 16:10:50 i Våra dagar

Jag fick som jag önskade. Det har snöat hela dagen och ganska så mycket!
Var på öppna förskolan från typ 9,30 till 11,30 efter det promenade vi med en annan mamma och hennes dotter mot Kinna. Där blev det ett litet fika stopp innan vi skildes åt. Jag gick förbi KappAhl och köpte en ny overall till Mini och sedan började vi promenera hem.
Än så länge är jag bara överlycklig att det är snö, hoppas såklart att den får ligga kvar! Vill så gärna ha en vit jul!
Nu ska jag börja förbereda lite inför middagen, fick ett nytt middagstips idag och det måste såklart testas!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela