Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-12-06 23:40:07 i

Vilket underbart väder vi har! :) I alla fall för december. Underbart med en massa snö, minus grader och sol.
Gårdagen bjöd på däck byte, promenad, snack med Linda och på kvällen iväg för att se Maja lussa.


Denna dagen började med en kopp te framför brasan innan jag körde Sammi till landvetter. Han har flugit hem till Umeå över helgen. Dagen har över bjudit på lunch med tjejerna, middag hemma och nu på kvällen en riktigt skön promenad.

Termometern visade minus 15, så lite kallt men väldigt skönt.

Nu blir det sängen, imån ska vi julbaka lite. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela