Stina

- Si vis Amari, Ama -

Växer växer och växer

Publicerad 2012-12-13 16:18:08 i Våra dagar

Idag blev det som sagt Öppna förskolan, Mini fick vara utklädd till liten tomte idag, så söt! :) 
Första lucia tåget
Eller kanske ska kalla det för tomtetåg? I vilket fall var det tomtar som gällde!
Efter det promenerade vi med Kicki och Joline till Kinna, vände och promenerade tillbaka till bvc. Sköterskan hade sagt fel, så det var inget hörseltest, utan det får vänta tills "riktiga" 8 månaders kontrollen. Men allt såg bra ut. Han följer sin kurva på allt. Väger 9700 gram och är nu 72,5 cm lång. ❤ Sedan tog vi en sväng på loppis innan vi gick hem. 
Nu får vi se vad vi ska hitta på, ska försöka att inte lägga mig på soffan, för då blir jag nog kvar där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela