Stina

- Si vis Amari, Ama -

12 veckor

Publicerad 2012-02-01 12:19:15 i Allmänt

Kom in i en tröttkoma...
Känner verkligen inte för att gå och jobba, men men så blir det vissa dagar. Blir i alla fall ingen promenad, men tror nog jag ska gå till jobbet istället, måste få lite luft! :)
Men fram till dess blir det slapp i soffan.
Har lite papper som måste fixas på jobbet, så har tänkt att vara där i god tid så jag hinner allt.

Idag är det 12 veckor kvar innan Mini är beräknad att komma. ♥
Märker verkligen att h*n har vuxit, mycket kraftigare sparkar/boxar och dessutom är det nästan hela tiden. Så sent som förra veckan var det mest på nätterna, men nu är det mest på dagarna och lite mindre på nätterna.

Nu blir det att inta soffläge en stund till. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela